Ödeme Ne Şekilde Gerçekleşiyor?

Nakit ödemelerinizi Havale ya da EFT şeklinde gerçekleştirebilir ya da Kapıda  Ödeme seçeneğimizi kullanabilirsiniz. kapıda ödemelerde cihaza göre 20-30TL arası bir masraf çıkmaktadır. Taksitli almak isterseniz kartınıza göre farklı siteler üzerinden size özel ilan açıyoruz ve 6-9 ay aralığında taksit seçeneği sunabiliyoruz. Bu durumda fiyatlar yaklaşık yüzde 10-12 atrmaktadır. Satın almak için 0530 349 79 09 telefondan irtibata geçebilirsiniz.

Ürünler Orijinal mi ve Sıfır mı?

Ürünler %100 orijinal, full kutulu ve sıfırdır. İkinci el alım-satımımız yoktur. Yurtdışından eşine-dostuna ürün getirtip, bir-iki hafta kullanıp satan arkadaşlar oluyor. Hatta su teması olan ürünleri kurutup satanlara bile denk geliyoruz maalesef. O yüzden elinde adetli ürün olan arkadaşlardan alışveriş yapmaya özen göstermenizi tavsiye ediyoruz.

Türkçe yüklü mü ve yazılımı ne durumda?

Tüm telefonlar Full Türçe olarak gelir. Global rom yüklüdür. Gereksiz Çince uygulamalar yüklü değildir. Google play başta olmak üzere tüm google uygulamarı yüklüdür ve yüklenebilir. Güncelleme alır.

Bootloader kilidi açık demişsiniz. Bootloader kilidi nedir ve açık olması neden önemlidir?

Bootloader, cihaz başlatıldığı sırada işletim sistemini yüklemeyi sağlayan bir programdır. Bootloader, bir çok marka telefonda kilitli olarak gelmektedir ve modifikasyone izin vermez. Cihaz rootlama, ROM yükleme gibi işlemler için bootloader kilidinin kaldırılması gerekmektedir. Ayrıca eğer cihaz brick olup kullanılmaz hale gelirse tekrar eski haline getirmek için Bootloader kilidinin açık olması gerekmektedir.

Garanti süresi ne kadar ve süreç nasıl işliyor?

Cihazlar 1 sene boyunca üretici garantisi altındadır. Bir sıkıntı olduğu zaman garanti süreciyle biz ilgileniyoruz. Cihazınızı üreticiye yolluyoruz ve takip ediyoruz. Parça vs. bulunmayan, düzgün hizmet veremeyecek durumda olan servisler yerine kendi üreticisi tarafından hizmet alıyor olacaksınız. Yurtdışına gidip gelmesi biraz vakit alabiliyor fakat Türkiye’deki servislerde de cihaz çok uzun süre serviste kalıyor ve aynı arızan bir kaç kez servise gidebiliyor. Üreticinin verdiği hizmette geri dönüş kesinlikle olmuyor. Sorun neyse komple çözülüyor ve tekrarlamıyor. Cihazın gidip gelmesi esnasındaki masrafları ve oluşabilecek riskler tarafımıza aittir.

Kullanıcı hatasına giren arızalarda ne yapılabilir?

Ekran kırılması, düşme sonrası yaşanan sorunlar vs. olursa Türkiye’deki arkadaşlarımıza ücret karşılığı tamir yaptırabiliyoruz.

Ömür boyu yazılım desteği garantisi demişsiniz. Bu nedir ve nasıl işliyor?

Bizden aldığınız cihazların ömür boyu yazılım desteği vardır. Çıkabilecek yazılımsal sorunlara uzaktan müdahale edilebiliyorsa edilir; edilmiyorsa tarafımıza gelir burada bakımı yapılır ve geri gönderilir. Bu hizmet sınırsızdır ve ücretsizdir.

IMEI kayıdı var mı? IMEI bize ileride sorun çıkarır mı?

Cihazların IMEI kayıtları malum yöntemle yapılmıştır. Fabrika ayarlarına dönmekle, ROM ya da ROOT atmakla, cihazın güncelleme almasıyla silinmez ya da kapanmaz. Mevcut IMEI’lerle 4.5g sorunsuz çalışır.

Kargolama süresi ne kadar? Gönderim esnasında hasar ya da kayıp olursa ne olacak?

Ödemeyi yaptığınız zaman kargo saati geçmemişse kargonuz aynı gün yola çıkar. Kargoda oluşabilecek her türlü risk tarafımıza aittir.